Bakan Yumaklı Duyurdu: TMO Hububat Alım Ödemeleri Başladı

Yayınlama: 25.06.2026
A+
A-

ANKARA / TEKHA

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başladığını duyurdu.

TMO Ürünlerin Tamamını Alacak

Bakan İbrahim Yumaklı, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.


Son gelişmelerden haberdar olmak için Sivas Haberleri takip edebilirsiniz.

Sivas Haber ve Sivas Son Dakika haberlerini en hızlı şekilde öğrenmek için sivasgazetesi.com'u ziyaret edin.