Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları Topuk Yaylası'nda tüm hızıyla devam ediyor. Sarı-lacivertli futbolcular, sezon öncesi fiziksel dayanıklılıklarını ölçmek amacıyla laktat testlerinden başarıyla geçti. Bu yoğun hazırlık sürecinde kulüp başkanı Aziz Yıldırım da takımla bir araya gelerek oyunculara moral ve motivasyon verdi.
27.06.2026
0
2