Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları Topuk Yaylası'nda tüm hızıyla devam ediyor. Sarı-lacivertli futbolcular, sezon öncesi fiziksel dayanıklılıklarını ölçmek amacıyla laktat testlerinden başarıyla geçti. Bu yoğun hazırlık sürecinde kulüp başkanı Aziz Yıldırım da takımla bir araya gelerek oyunculara moral ve motivasyon verdi.