ANKARA / TEKHA
Adalet Bakanı Akın Gürlek, Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü bünyesinde yürütülen atama çalışmalarına yönelik resmi bir açıklamada bulundu. Bakan Gürlek, Norm ve Atama Sistemi kapsamında hazırlanan listenin kısa süre içinde ilan edileceğini duyurdu.
Atamaya Hak Kazanan Personele Başarı Dileği
Bakan Gürlek, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğümüzün Norm ve Atama Sistemi kapsamında hazırlanan 2025 yılı İsteğe Bağlı Atama Kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır. Kararname, kısa süre içerisinde Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğümüzün resmî internet adresinden yayımlanacaktır. Kararname kapsamında atamaya hak kazanan 2 bin 566 personelimize yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum. Kararnamenin; personelimize, ailelerine ve teşkilatımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum”
Son gelişmelerden haberdar olmak için Sivas Haberleri takip edebilirsiniz.
Sivas Haber ve Sivas Son Dakika haberlerini en hızlı şekilde öğrenmek için sivasgazetesi.com'u ziyaret edin.